Gebruikers ervaringen.

De ervaring van Henk Heikamp uit Veenendaal.
De ervaring van Marianne Haen uit Veenendaal.
De ervaring van Gerard Gerelings uit Veenendaal.
De ervaring van Wim van Ravenswaaij uit Veenendaal.
De ervaring van Mirna Klein Hegeman – Joosten uit Veenendaal.
De ervaring van Rien en Toos uit Veenendaal.
De ervaring van de Familie Brekelmans uit Veenendaal.
De ervaring van C. Pietjouw uit Veenendaal.
De ervaring van L.R. van der Gaag uit Veenendaal.
De ervaring van Miriam Bolten uit Zeewolde.
De ervaring van Diana Otten uit Veenendaal.
De ervaring van J.W. Scholten uit Ermelo.
Uw eigen ervaring toevoegen op mijn website?

De ervaring van Henk Heikamp uit Veenendaal.

Al een paar jaar ben ik een zeer tevreden gebruiker van Hans van Dijk's Herstelmenu. Ons kleine maar enerverende kantoor te Veenendaal is uitgerust met een klein netwerk welke verzorgd is door Computerhulp Thuis. Dit netwerk bestaat uit 2 PC's, all in one printer en een gecombineerd ADSL modem/router.

Een goed functionerend systeem is voor ons van "levens" belang want de meeste zaken worden tegenwoordig via internet en email gedaan. Uitval hiervan kunnen we niet gebruiken omdat we dagelijks onze PC's nodig hebben en bijna voortdurend online moeten zijn. Helaas is het nu eenmaal zo dat er weleens problemen met onze PC's ontstaan en erger nog, dat de internetverbinding er mee stopt. Niet werkend internet kan uiteraard komen door een probleem bij de provider(s) maar het kan ook zijn dat in de PC zelf zit (het blijven nu eenmaal machines).

Urenlang aanmodderen op zoek naar het probleem, in het ergste geval opnieuw Windows installeren met alle gevolgen van dien (alle software die u gewend bent bent u kwijt en moet opnieuw geïnstalleerd worden, internet, printer en andere randapparatuur moeten opnieuw worden geconfigureerd) behoren met het Herstelmenu tot het verleden.

Het werkt heel eenvoudig, Computer aanzetten, daarna volgt er een keuzemenu 1 - Windows opstarten of 2 - PC herstellen d.m.v. het Herstelmenu en na een paar minuten is uw PC weer voorzien van een schone installatie. Dit klinkt misschien als een verkooppraatje maar niets in minder waar. Ik zelf heb misschien wel de kennis maar zeker niet de tijd (en zin) om twee avonden programma's te gaan installeren om een PC weer zo te krijgen zoals het was. Kortom, ik zou niets anders meer willen en ik zou het iedereen willen aanraden die niet keer op keer kostbare tijd en ergenis wil kwijt zijn met het (her) installeren van zijn of haar PC.

Terug naar het overzicht.

De ervaring van Marianne Haen uit Veenendaal.

Ik werk graag op de computer, e-mail heel wat af en ook het surfen op internet opent elke keer voor mij een nieuwe wereld. Heerlijk ... als alles goed werkt, maar ik ben wat je noemt een leek van de bovenste plank. Stagneert er iets, door een stomme handeling van mijzelf of door iets onverklaarbaars in het gedrag van mijn computer, dan ben ik ten einde raad. Na uren proberen ben ik in staat om mijn pc vanaf driehoog het raam uit te smijten.

Op 1 oktober 2004 stond in de Rijnpost een artikel met als kop "Computer Hulp Thuis biedt de helpende hand". Ik Hans gebeld en u kunt het geloven of niet: ik raak niet meer in paniek en ik heb geen neigingen meer om mijn computer de nek om te draaien. Dat is toch een geweldige winst! Sinds Hans mij deskundig met raad en daad terzijde staat, begeleid met een uitbundige lach, is mijn plezier in het computeren toegenomen. Hij moet af en toe vreselijk lachen om mijn lekengedoe, maar blijft heel vriendelijk en geduldig.

Het Herstelmenu is een geweldige uitkomst! Stagneert mijn pc om wat voor reden dan ook: hup, het Herstelmenu er op en klaar is Kees. Mijn computer tiereliert dan weer als tevoren. Iemand anders mag van mij NOOIT meer aan mijn computer komen. Als iemand er al naar wijst, roep ik "Nee! Dat doet MIJN computerman!". Iedereen heeft het over MIJN kapper, MIJN pedicure, MIJN arts, enzovoort. Zo is hij MIJN computerman. Hans is zijn gewicht in goud waard!

Terug naar het overzicht.

De ervaring van Gerard Gerelings uit Veenendaal.

Het is allemaal wel interessant, dat aanrommelen op een computer, maar hij doet soms dingen die ik helemaal niet bedoel. Stom ding! Of ligt het niet aan het apparaat? Ikzelf ga zeker niet vrijuit... Ik doe maar wat, ook als ik het niet zeker weet. De ene keer leer ik daar wel van, maar een andere keer sla ik de plank zo geweldig mis dat alles op tilt slaat. Wie zal mij redden? Ik heb lang gezocht naar een computeroloog die deskundig, betrouwbaar en redelijk snel beschikbaar kon zijn. En ja hoor... gevonden! In een artikel in ons eigen Veenendaalse suffertje. Hans van Dijk is voor mij tegenwoordig mijn steun en toeverlaat in alle computerproblemen, al heb ik hem niet zo heel vaak nodig. Dikwijls hoeft hij niet eens zelf bij mij aan huis te komen. Ik maak dankbaar gebruik van het door hem ontworpen herstelmenu. Tegen vrienden kan ik dan bluffen dat ik de problemen van de computer zelf heb opgelost. Kun jij dat dan, is de steevast gestelde vraag. Ik glimlach bescheiden en zeg zo gewoon mogelijk: Dat is toch zeker niet moeilijk! Hans van Dijk, zijn diensten en zijn herstelmenu: ik kan ze aan iedereen aanbevelen!

Terug naar het overzicht.

De ervaring van Wim van Ravenswaaij uit Veenendaal.

Ook ik ken de heer van Dijk vanaf het moment dat ik internet gebruik, d.i. eind 2004. De vorenstaande lovende reacties zijn voor mij -gebruiker van zijn herstelmenu- vanzelfsprekend. Hij levert die exclusieve randapparatuur die iedereen wil hebben, en ook wat er allemaal bij hoort. Met name de advisering van o.a. een provider, tarieven (b.v. telefoon) en gebruik van digitale apparatuur, o.a. van geluid, film en tekst; voor mij -65 plusser- is de computer er juist voor het gemak van de oudere mens. Het kan wel es misgaan, maar dan moet je dat zien te voorkomen, en dan moet je maatregelen nemen. Hans leerde mij documenteren (foto’s, krantenknipsels, kopieën, enz.) tot en met de data voor de back-up. Dat vergt discipline, maar dan komt er geen chaos met de warboel van een hele boel troep: tel uit je winst. Deze zelfstandige ondernemer scoort absoluut met degelijkheid die mij en iedereen een rustig gevoel geeft. Daarom verdient hij met zijn vakmanschap het meesterschap van de bovenste plank.

Terug naar het overzicht.

De ervaring van Mirna Klein Hegeman – Joosten uit Veenendaal.

Als je de computer gebruikt, en het geeft je telkens ergernissen, dan weet een ieder dat het niet werkt. Op een gegeven moment lukte het me niet meer om de problemen met virussen en wormen op de computer zelf op te lossen. Toen las ik in de Rijnpost van oktober 2004 het artikel met als kop "Computer Hulp Thuis biedt de helpende hand".

Het is best een stap om je p.c. aan een ander toe te vertrouwen, maar ik kan u verzekeren dat de p.c. bij Hans van Dijk in goede handen is. Sinds het herstel menu bij mij op de p.c. staat heb ik nooit meer problemen gehad. De p.c. is goed beveiligd, en mocht er onverhoopt toch iets gebeuren, dan biedt het herstelmenu uitkomst. Het mooie van het herstel menu is dat de gemaakte bestanden op de p.c. blijven staan. De virussen en wormen verdwijnen en daarna kan je gewoon weer veilig verder werken. Overigens heb ik het in de afgelopen drie jaar maar één keer hoeven te gebruiken. Hans heeft de p.c. volledig dicht getimmerd.

Een ieder die problemen heeft met de p.c. raad ik aan naar CHT te gaan. Mijn zus bracht haar p.c. naar een zogenaamde handige buurjongen, maar dat liep niet goed af. Sinds haar p.c. bij CHT is geweest heeft ook zij geen problemen meer. Hans van Dijk is zeer kundig en integer! Ik ga nooit meer naar een ander.

Terug naar het overzicht.

De ervaring van Rien en Toos uit Veenendaal.

We vinden eigenlijk dat we niet achter kunnen blijven. Alleen al door het feit dat iedereen zo blij en content is met (onze Hans) zijn herstelmenu.

Hans staat voor je klaar is paraat als we een mailtje sturen bv. En komen we er niet uit, is hij bereid om door weer en wind, op zijn fiets met koptelefoon op, aktetas en plastic tasje. (kan hij gelijk ff boodschappen doen)

Hij blijft altijd correct en netjes, onder het genot van een kop koffie hebben we ook nog lol, want hij kan ook leuke verhalen vertellen, waar we hartelijk om moeten lachen...

Gelukkig is Hans een gewone jongeman zonder poespas (stropdas) zou hem ook niet eens staan...

Al met al..genoeg gekwijlt... we zijn een beetje van Hans gaan houden. Wie een beetje mensenkennis heeft, weet dat hij lief is en betrouwbaar.

Terug naar het overzicht.

De ervaring van de Familie Brekelmans uit Veenendaal.

Hans hebben wij leren kennen als een rustige, bescheiden figuur die zonder veel bla bla je computertje thuis (overigens met een geduld om jaloers op te zijn), komt fixen. Daarna trein je er weer heerlijk op los, totdat je geconfronteerd wordt met thuiswerken op een leencomputer. Je eigen wens blijft natuurlijk van kracht, je wilt natuurlijk t.a.t. tegelijkertijd met je werkcomputer op je eigen computer op Internet kunnen werken. Dit gaat helaas niet zomaar. Er dienen zich allerlei problemen aan, ook dààr weet Hans wel raad mee.

Wist u dat:
Er aan elk huishouden in Nederland een IP-adres, te weten Identification Personal, wordt toegewezen? Een router is een apparaat die dit adres van een modem doorgeeft aan meerdere computers. Wil iemand dus op meerdere computers tegelijkertijd op Internet werken, dan moet er altijd een router in de buurt zijn. Deze router moet dan wel ingesteld worden door Hans en dan pas kun je op meerdere computers tegelijkertijd op Internet werken.

Hans heeft alles keurig voor ons in orde gemaakt, Chapeau!!! Mijn oude computer werd als afgeschreven beschouwd, maar hij plaatste er weer een nieuw herstelmenu op en alles loopt weer op wieletjes.

We hopen in de toekomst, dat we ‘In computerland’ (niet zo veelvuldig natuurlijk), maar (mocht het nodig zijn), nog lange tijd schik van je werk zullen hebben.

Hans, bedankt.

Terug naar het overzicht.

De ervaring van C. Pietjouw uit Veenendaal.

Hallo allemaal,

Ik kan het aanraden om Hans te bellen als er iets mis is met uw computer. Veilig en snel wordt het gemaakt. Echt een man om te vertrouwen.
Hij maakt je computer weer beter en alles is weer terug te vinden. Dingen waarvan sommige zeggen dat ze dat niet kunnen garanderen dat ze te vinden zijn, vindt hij terug en dat is toch mooi meegenomen.
Hij kijkt hem na, overlegt met je als hij problemen tegenkomt en maakt ze gelijk als je er toestemming voor geeft. Voor mij is het ideaal.
Echt een aanrader voor iedereen die weleens computerproblemen heeft!!!!!

Terug naar het overzicht.

De ervaring van L.R. van der Gaag uit Veenendaal.

Ook bij ons ging het fout met de computer en zelf wisten we er geen raad mee. Maar Hans van Computer Hulp Thuis gebeld en die stelde ons gerust hij kon het oplossen zonder een nieuwe P.C. te hoeven kopen. Dat is ook gebeurd en nu doet hij het weer prima. Fijn dat er iemand is zoals Hans om het echt voor je op te lossen.

Terug naar het overzicht.

De ervaring van Miriam Bolten uit Zeewolde.

Hoe tevreden kun je zijn als klant? Probleem laptop binnen een paar dagen retour als nieuw! Prima betaalbaar plus als extra service aanvullende info om de boel ook in de toekomst up-and-running te houden. Hans zet de deur maar open want we komen met meer opdrachten!

Terug naar het overzicht.

De ervaring van Diana Otten uit Veenendaal.

Mijn computer boven was zo traag dat ik op het punt stond het bij het grof vuil te zetten. Ik besloot Hans te bellen om te vragen of hij er nog "iets" mee kon. Nou, dat kon hij. Hij heeft alles opnieuw geinstalleerd, inclusief het herstelprogramma. En het werkt allemaal alsof ik een nieuwe computer heb. Ongelooflijk maar waar. Afgelopen week hield mijn laptop die ik gebruik voor mijn werk het ineens voor gezien. Ook daar heeft Hans een helpende hand geboden. En ook nog met supersnelle service. Hij toonde begrip voor het feit dat ik niet vanuit huis kon werken en daardoor achterstanden opliep. Geweldige service dus voor een eerlijke prijs.

Terug naar het overzicht.

De ervaring van J.W. Scholten uit Ermelo.

Een snelle oplossing tegen een nette prijs. Een paar dagen voor de vakantie liet mijn Tomtom het afweten. Een software probleem wist Hans mij telefonisch al te vertellen. Hij was druk maar ik mocht de Tomtom meteen langs brengen of opsturen. Gisteren de reistijd koos ik voor het laatste. De volgende dag bevestigde Hans de ontvangst en tot mijn positieve verbazing dat hij de Tomtom al gerepareerd had. Hans vroeg of ik de Tomtom kwam halen of dat er nog tijd was het met de post te doen. Hans deed dezelfde dag de Tomtom nog op de post. Ik kon op tijd met een werkende Tomtom op vakantie.

Terug naar het overzicht.

Uw eigen ervaring toevoegen op mijn website?

Indien u zelf graag uw mening op mijn website wilt hebben, stuur dan uw verhaal per e-mail naar mij op, dan zal ik die zo spoedig mogelijk toevoegen. U kunt het dan hebben over mijzelf, of over mijn herstelmenu, of beide. Uiteraard kunt u erop vertrouwen, dat uw e-mail adres niet openbaar wordt, en dat ik niets aan uw verhaal wijzig. Alvast bedankt voor uw moeite. E-mail: hans@computerhulpthuis.nl

Terug naar het overzicht.